niedziela, 27 października 2013

:)

cos pikantnego;)
zaszlam cie odtylu , przyciagnelam do siebie.......mocno przytulilam, moje rece zaczely wedrowke po twym ciele, czulam jak drzysz, odwrociles sie zaczelismy sie calowac, nasze jezyki sie splataly, moje rece chcialy cos poczuc twardego wiec polozylam je na rozporek czulam jak twoja meskosc rosnie, jak sie prezy, zapragnelam go wziac w usta....nie zastanawiając sie, rozpielam ci spodnie i go wyjelam, najpierw chwilke sie mu przyglądałam, podziwialam wielkosc, ksztalt pozniej wzielam go do ust, delikatnie zaczęłam go piescic, wodzić jezykiem po glowce...a druga ręką w miedzyczasie piescilam jajeczka...........zaczelam go ssac, kąsać, lizać tak by zasmakowac go, poczuc jego smak, dotknelam nim policzka, by poczuć jaki jest aksamitny.,
 mój jezk dostal waracji, krazyl po nim, wirowal, ale mnie było malo, pragnęłam poznac smak jajeczek , poczuć w buzi je, polizac, pokąsać......widzialam twoje podniecenie, odwrocilam sie i kazalam ci wejsc tak od tylu w moja wilgotna, rozpalona dziurke....
 zaczylismy poruszac sie rytmiczne, przyciagales mnie do siebie bym poczula go jaki jest duzy, rozkosz mnie rozpala, zaczelam wzdychac, jeczec, bo czulam ze niedlugo dojde, ze nastapi chwila rozkoszy , widzialam ze ty tez bo twoje ruchy byly coraz szybsze, coraz mocniejsze, jakbys chciał mnie rozerwać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz